mandag den 8. december 2008

Selvfølgelig ville jeg meget hellere...

Selvfølgelig ville jeg meget hellere være blevet hjemme i dag. Så kunne jeg have trisset rundt hele formiddagen og drukket kaffe og lyttet til Grethe & Jørgen Ingmann, og måske ville jeg så lige have færdiggjort den kæmpestore opvask, jeg ikke helt nåede i går. Og jeg ville have fået mig en kold pilsner til frokosten.
Eller endnu bedre: Jeg ville være 5 år igen og blive passet hjemme hos min morfar og mormor og fået kakaomælk til morgenmaden, og jeg ville have kedet mig en smule, mens en stemme læste fiskerinoteringerne i radioen.

4 kommentarer:

pter sagde ...

men du tog på arbejde? jeg havde omsorgsdag...helt alene!

Unknown sagde ...

jeg er på barsel

Sten G. sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Kaare Brandt Petersen sagde ...

Jørgen Leth møder Dan Turrel. Smukt.