tirsdag den 10. januar 2012

Tirsdags Top 20

Hvis jeg fik en dj-tjans i et par timer, og kun måtte spille én kunstner, ville jeg uden tøven vælge David Bowie. Jeg ville kunne give mit publikum noget for nærmest enhver smag: ukomplicert soulpop, avanceret guitarrock, dekadent disko, melodiøs tresserpop, liveoptagelser med hele svineriet: sax, kor, percussion... Og skulle jeg på i aften ville mit sæt se således ud.

Moss Garden (fra "Heroes")
Sound & Vision (fra Low)
In The Heat Of The Morning (fra Bowie At The Beeb)
Bombers  (fra Bowie At The Beeb)
The Secret Life Of Arabia (fra "Heroes")
Hello Spaceboy featuring Pet Shop Boys (originalversion fra 1. Outside)
Andy Warhol (fra Hunky Dory)
Be My Wife (fra Low)
Golden Years (fra Station To Station)
1984 (fra David Live)
Station To Station (fra Station To Station)
Bewlay Brothers (fra Hunky Dory)
Ashes To Ashes (fra Scary Monsters)
Cat People (fra Let's Dance)
Heroes (fra "Heroes")
Word On A Wing (fra Station To Station)
Under Pressure (med Queen)
Ziggy Stardust (fra The Rise And Fall Of Ziggy Stardust And The Spiders From Mars)
Cracked Actor (fra David Live)
Drive-In Saturday (fra Aladdin Sane)

4 kommentarer:

Ida sagde ...

Jeg mangler Absolute Beginners

Jakob Frederiksen sagde ...

jeg mangler "This is not America"
ved ikke hvofor jeg altid godt har kunne lide den sang, den er så simpel og pop, ren og pompøs

Jens Keis Kristensen sagde ...

det er også 2 gode sange.

Jens Keis Kristensen sagde ...

det er også 2 gode sange.