onsdag den 4. maj 2011

Når modet mangler

I dag var planen at tage et foto af et skilt, der hænger i vinduet på Café Tomsgård (som aldeles ikke er en cafe i moderne forstand, men et værtshus, og som i øvrigt ikke ligger på Tomsgårdsvej, men derimod på sidegaden Birkedommervej). Skiltet har følgende hårdkogte tekst:

Café Tomsgård

Åbningstider:
7-23
(1. januar 10-23).

Men for at være helt ærlig svigtede modet mig, for ud af døren kom der bistert udseende kunder som fx en kronraget mand med tatoveringer på læggen (dog en FCK-tatoo skal det siges til hans forsvar) og en mand der bar noget så unikt som kasket, der reklamerede for Jägermeister. Og jeg blev altså lidt utryk ved om disse folk havde lyst til at blive fotograferet...

2 kommentarer:

pter sagde ...

når jeg fra tid til anden går mod banegården i Randers, går jeg forbi Ullas Bodega (tror forøvrigt vi indtog en pils netop her, inden Kraftwerk) - og jeg skal have taget et billede af det skilt der står foran, som rimeligt nøgternt konstaterer:
SIDSTE MULIGHED FOR ØL INDEN BANEGÅRDEN!

Jens Keis Kristensen sagde ...

Det husker jeg som et herligt sted!