torsdag den 29. marts 2012

Torsdags Top 10 - Dj i Parken om søndagen

I går læste jeg et indlæg fra min gode bloggerkollega Søren Nielsen (tjek Tanker fra Provinsen). Søren er inkarneret FCK-fan og kommer fast til alle hjemmekampe. Det gjorde jeg også i perioden fra ca. 1999-2006. Dengang blev der spille ganske fornuftig musik inden kampen og i halvlegen, men Søren beretter, at der nu bliver spillet "Ibiza techno" og Gorky Park. Det er jo tilstande der minder om den hæslige musik, der spilles til håndboldkampe. MEN hvor svært kan det være at spille noget god gedigen storladen, stadionappelerende rockmusik, der ikke er alt for bovlam? Efter min mening ikke så svært. Så her er 10 numre, som jeg kunne finde på at spille, hvis jeg skulle dj'e inden drengene i hvidt løber på banen

Blur: Parklife
Oasis: Roll with it
The Jam: Town called Malice
Madness: Our house
Depeche Mode: Personal Jesus
U2: Magnificent
Coldplay: Viva la Vida
AC/DC: You shook me all night long
Queen & David Bowie: Under pressure
Love Shop: Copenhagen dreamin'

Og lad så bolden rulle!

Ingen kommentarer: