mandag den 1. november 2010

Nye venner

For et par dage siden opdagede jeg, at der var tilføjet en ny læser til min eksklusive "faste læser"- skare. Det viste sig en pige ved navn Jeanett, der blogger under navnet Fairy Unleashed. Hun beskriver sig selv som "evighedssingle, supermor og attentionwhore". Jeanetts blog er en meget ærlig størrelse (således skrevet ud fra mottoet "Der bliver ikke lagt fingre imellem"), når hun skriver om at gå på Nupokur og om sin karriere som nøgenmodel... Hendes verden er ret langt fra min, men det er jo netop det, der er så fedt ved denneher bloggerkultur. At vi møder mennesker, vi måske ikke havde stødt på i den virkelige verden.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ih dog, en blog om mig. Tak for det :O)

Men ja, det er sjovt med cyber, og som man kan støde ind i mennesker man ellers ikke ville.

Husk dog, at læse min blog med den ironi og lidt sorte humor den er skrevet med. Jeg er ikke så slem som jeg måske umiddelbart lyder til at være.

ps. Grovpasta duer altså ikke. (og nupo er nu heller ikke for sjovt)

Kh.
Jeanett Aka. Fairy

Jens Keis Kristensen sagde ...

Kan sagtens se ironien... Og noget helt andet, som barn var jeg nabo til selveste Christian Brøns!

Anonym sagde ...

DET siger du ikke!