tirsdag den 16. november 2010

Udsat tirsdags top 3

Normalt er jeg ikke den store fan af diverse Facebookgrupper mod Pia Kjærsgaard og DF. Modstand fra alle os der ikke har noget imod at blive kaldt politisk korrekte, har kun gjort stærkere. Dagens happening med at at sende partiet hundredevis af citronmåner ser heldigvis ud til at have den rigtige effekt, nemlig af få DF til at fremstå som latterlige og smålige. Defor ville jeg også meget gerne, netop i dag, have præsenteret en tirsdags top 3, der omhandlede kager. Min hustru, T, skule være gæsteblogger, og hun er godt i gang med at lave ikke blot en, men adskillge top 3-liste over forskellige kagetyper, men arbejdet trækker ud (og desuden er hun ikke hjemme). Jeg håber at kunne præsentere den torsdag; allerede nu kan jeg dog afsløre at Citronmånen ikke vil være repræsenteret.

5 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg vil ellers gerne ha' citronmåne :O(

Jens Keis Kristensen sagde ...

Det er også en udmærket spise! Måske man kan få nupo med citronmånesmag?

Søren Gehlert sagde ...

Man ser frem til de lovede lister :-D

Og synes også normalt DF-bashing skal undlades - det kan jo bidrage til en polarisering, som de i virkeligheden ønsker?
Men ja, citronmånerne er en kæk idé ;-) Og seneste tiltag på udlændingeområdet MÅ man altså reagere imod.....

Anonym sagde ...

Jeg ved det ikke, Jens. Pt. går jeg mere og spekulerer i havregrynskugler!

:O)

Peter H. Olesen sagde ...

Da jeg var dreng var min bedste ven i mange år Peter Larsen, som jeg gik i klasse med. Derfor hed jeg også Peter O. og han Peter L. Vi var tit hjemme hos ham og næsten lige så tit serverede hans mor hjemmelavet citronkage. Jeg brød mig slet slet ikke om smagen, den var for markant, men jeg var en høflig dreng, så jeg spiste altid mit stykke og jeg spiste op. Siden blev Peter L. bedste ven med en ny dreng, som kom ind i klassen, og hans mor døde af kræft, da vi gik i 9. klasse. Jeg tror at jeg muligvis i dag vil kunne lide hjemmelavet citronkage.