fredag den 29. oktober 2010

Forsinket Torsdags Top 10

I anledning af af at Love Shop på mandag udsender et nyt album, kommer hermed en top 10 over mine Love Shop-favoritter. Det var ikke ligefrem nemt at vælge, og lavede jeg listen i morgen, ville den sikkert se lidt anderledes ud. Har i øvrigt valgt at se bort fra hvad jeg har hørt fra det nye album (men det har lydt godt).
Det giver ikke rigtig mening for mig at prioritere, så listen bliver i kronologisk rækkefølge:

1. I dag så bedre ud i går
2. En nat blir det sommer
3. 21
4. Hun er stadigvæk en lille pige
5. Himlen vil briste
6. Aluminium Go
7. Hvorhen, hvordan, hvornår
8. Bellavista sol
9. Alle har en drøm at befri
10. Nordlys
---
Boblere: Øjne jeg aldrig har set, Min Elvis, Yugo Star, Birgittelyst, Fremmedlegionær, Carpenters, og man ku blive ved...

Ingen kommentarer: