tirsdag den 16. juni 2009

Polterabend - Resumé

10.03: ½ liter Indian Pale Ale overrakt af generøse venner på Bispebjerg Station.
11.07: En Tuborg som ledsager til en kæmpeportion pølsemix indkøbt på Flyvergrillen.
11.48: Endnu en Tuborg
12.27: Og en Ceres Classic ligeledes fra Flyvergrillens køleskab.
14.02: En ½ liter fadøl på Schipka Bodega
15.04: En Tuborg, mens Michael Lund og Peter H.Olesen trakterede med udsøgt popmusik i Noah-studiet på H.C. Ørstedsvej.
15.55: Og en Tuborg mere, mens musikken spiller.
16.30: ½ liter fadøl på Hvids Vinstue. Allernådigst fik jeg ligeledes bevilget en kop kaffe.
17.34: Da en af arrangørerne af polterabenden angiveligt ikke mente, at jeg var blevet vissen nok, fik jeg nu serveret en Fine Festival på Bo-bi-bar.
(18.08: Og endnu en FF på Bo-bi?)
18.54: En FF på Wessels Kro.
19.48: En fadøl (og lidt ristaffel) på Galethea-kroen.
(21.03: en fadøl mere?)
22.47: En Mojito på Baren Drone på Nørrebro.
23.31: Og godnat mojito på Drone.

2 kommentarer:

Trine sagde ...

Jeg glæder mig til at læse fortsættelsen. F.eks. om hvad der skete fra kl. 23.31 til 06.31. For I stoppede vel ikke kl. 23.31?
Man fester altså igennem. Har du helt glemt dine Aalborgrødder?

Anonym sagde ...

Hej Trine
Jeg tror det skal forstås sådan, at det der skete til deres polterabend efter kl 23:30, ikke er noget vi eller nogle andre skal vide noget om :-)

Mvh Claus
polterabend