fredag den 7. februar 2014

Jeg fandt mig selv i Nordvest

Jeg fandt mig selv i Fakta med havregryn og mælk i indkøbskurven.
Jeg fandt mig selv på Bispebjerg kirkegårds lille afdeling for russere, hvor jeg stirrer fascineret på de store gravsten med portrætter af de afdøde.
Jeg fandt mig selv i bagerforretningen, hvor de unge piger altid glemmer at få slået det hele ind på kasseapparatet.
Jeg fandt mig selv i hyggelig snak med min kollega på en shawarmarestaurant.
Jeg fandt mig selv få debut som fotomodel i et studio på Birkedommervej.
Jeg fandt mig selv traske rundt med et sovende lille barn i Utterslev Mose.
Jeg fandt mig selv kysse  dejlige T for allerførste gang på hjørnet af Frederikssundsvej og Frederiksborgvej.
Jeg fandt mig selv gå ned ad det uendelige kirkegulv i Grundtvigskirken.
Og jeg fandt mig selv med en Fernet Branca i den ene hånd og en smøg i den anden en nattetime på Viggo's Vinstue.

Ingen kommentarer: