fredag den 17. august 2012

Professoren fra Ålekistevej del IV

Af statistikken om mest læste indlæg på min blog, fremgår det, at indlæggene om den famøse professor fra Ålekistevej er blandt de allermest læste. Det er vist efterhånden over 3 år siden, at jeg første gang stiftede bekendtskab med personagen, da på daværende tidspunkt kaldte sig professor Adams og via en flyer i vores postkasse meddelte, at han (jeg formoder der er tale om en mandsperson) kunne kurere alt fra sukkersyge til impotens. For ca. 1½ år siden erfarerede jeg, at han havde skiftet navn til professor Amara. I går googlede jeg for gammelt venskabs skyld "professoren fra Ålekistevej" og stødte på en hjemmeside fra en slags kollega til ham, nemlig en clairvoyant fra Amager, der havde fået en flyer fra en person på selvsamme adresse, der dog nu kalder sig professor Borato! Og det viser sig, at han sørme har fået en hjemmeside www.medium1.dk På hjemmesiden, der er udfærdiget på et ret ubehjælpsomt dansk, opererer han dog under navnet Prof Marabou, og det pudsige er, at professoren, dengang han kaldte sig Adams, hævdede at han var "17. generation af Marabou". I følge Wikipedia kan begrebet Marabou udover chokolade referere til en storke-art samt være "a historical term for a multiracial person in Haiti". Så hvem ved om professoren, der har valgt at slå sig ned på den lidet fashionable Ålekistevej, har haitianske rødder?
Fortsættelse følger forhåbentlig!

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Da jeg bor i provinsen, er det med stor glæde at jeg kan læse på hans hjemmeside, at han også opererer pr. post. Fedt!

;)

Elizabeth sagde ...

Nu annoncerer han også i MetroExpress. Hvis jeg kan finde din mail på siden, så sender jeg et foto.