torsdag den 18. august 2011

Kendte på Nørrebro

Tirsdag sent om eftermiddagen, da jeg låste min cykel op uden for Stereo Studio på Nørrebrogade, så jeg Mikael Simpson gå ind i selvsamme forretning. Jeg overvejede at liste efter ham for at se om han skulle have den seneste cd med et eller andet hipt Brooklyn-band, om han købte et par Bob Dylan-cd'er på tilbud, eller om han måske, når ingen kikkede, listede det nye Poul Krebs-album ned i indkøbskurven.

Et par timer senere så jeg Connie Hedegaard på en af de yderste pladser på række 4 i Empire Bio. Et par gange under filmen (den nye Woody Allen) tænkte jeg, at Connie H sikkert i sit stille sind sad og glædede sig over at hun ikke var på valg og dermed snart skulle gå rundt i en grim, grøn vindjakke på gågaden i Præstø.

2 kommentarer:

Søren Nielsen sagde ...

Virkeligheden findes KUN i Nordvest :)

Jens Keis Kristensen sagde ...

Netop!