mandag den 18. april 2011

Kendte mennesker jeg har set

Jeg har set Allan Simonsen på Gentofte Stadion. Jeg har set John Coltrane på DR K. Jeg har set Claus Hjort Frederiksen krydse Christiansborg Slotsplads. Jeg har set Inger Christensen en sen eftermiddag på Værnedamsvej. Jeg har set Bono i Forum. Jeg har set Peter Gantzler i en boghandel i Frederiksværk. Jeg har set Dalai Lama i New Delhi. Jeg har set Ulrik Wilbæk i Aalborg Lufthavn. Jeg har set Kurt Cobain på en Dyrskueplads i Roskilde. Jeg har set Master Fatman på Sortedams Dossering. Jeg har set Michel Platini på Parc de Prince. Jeg har set Brian Laudrup i Vanløse Idrætspark. Jeg har set Lars Løkke Rasmussen på Helsinge Gymnasium. Jeg har set Frank Hvam på Halmtorvet. Jeg har set Johnny Cash i Aalborg. Jeg har set Jørgen Leth gå ind på en frokostrestaurant i det indre København. Han har også set en del.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Øj, sådan en blog må jeg helt sikkert også lave en dag!

Jens Keis Kristensen sagde ...

Ja! Den bliver utvivlsomt sjov at læse. Glæder mig allerede...

HHS sagde ...

Jeg har også set Brian Laudrup spille i Vanløse Idrætspark. Og så har jeg engang set Joey Ramone på Hovedbanen.

Trine sagde ...

"Jeg har set en synål, som lukkede sit øje.Jeg har set en fløjdør svinge. Jeg har hørt en diamant ringe. Men jeg tror, jeg har set det største, der kan ske, da jeg så en elefant fløj." Men kragerne i Dumbo har selvfølgelig ikke været i Nordvest.